Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Dagstur till Ryssland

Kategori: Allmänt, Resor, Sport och fritid

 
Åkte med mamma till Munkfors i förmiddags för att övningsköra lite och få träffa pappa för första gången på flera veckor. Till min stora lycka blev det (också för första gången på lääääänge) pizza.
 
På kvällen upplystes jag om att den nära vännen Oscar i sin tristess planerade något så desperat som att ta en tur till Munkfors. Vi mötte upp och jag drog med honom till det bästa med Munkfors - Gamla Bruket.
Vi utforskade tråddrageriet djupare och grundligare än jag någonsin vågat göra på egen hand, samma ställe som jag skrev om en annan gång.
 
Det skriker öststatspundarkvarter om hela stället och det är så underbart att man bara vill skrika som en fjortonåriong som träffar sin stora idol.
 
Hittade den här på datorn också som jag ritade för ett par år sedan.
 
Kommentera inlägget här: