Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Dina mått

Kategori: Allmänt, Musik och kultur och allt sånt, Sport och fritid

 
Just det, fotografen jag hade ett litet möte med i går förmiddag ringde förut. Jag är inte helt med på vad som händer men det verkar inkludera att hennes klasskamrat i St. Petersburg ska sy kläder. Efter mina mått! Vi planerar nämligen in något slags projekt framöver, fortfarande oklart vad men jag har massor av idéer!
 
Åh, Olga!
 
 
Nytt möte nästa vecka men innan det händer något galet spännande: I morgon har jag uppkörning. Andra gången gillt, det hade varit så coolt att ha körkort när Simon kommer tillbaka till Sverige!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Storasyrran säger:
    2014-03-28 | 23:55:06

    Fotograf? Mått? Sy upp kläder? Det här får du berätta mer om! Uppkörningen fixar du i sinom tid!

Kommentera inlägget här: