Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Tre dussin magasin!

Kategori: Allmänt, Loppis och secondhand, Musik och kultur och allt sånt, Shopping

 
I dag efter körlektionen gick jag en sväng till biblioteket för att bläddra igenom dagens tidning, "det här tar väl fem minuter så äter jag lite lunch sen". Innanför de självöppnande glasdörrarna möttes jag av flera stora bort fullpackade av magasin och tidsskrifter som såldes ut. Jag ställde mig och gick igenom dem, fullt medveten om att det skulle bli i överkant av vad mina klena armar klarade av.
 
37 intressanta tidningar och några kilo senare gick jag till disken med min imponerande hög till disken, betalade och fick en stor kasse att lägga mitt fynd i. Poesi, pretentiösa konstmagasin, populärvetenskapliga tidningar och National Geographic.
 
 
Träning, massor av intressant läsning (och tidningar att ha utspridda i lägenheten för att visa alla som hälsar på hur bildad och kulturell jag är) och om ett par timmar kommer Simon! Kan det bli bättre?
 
Kommentera inlägget här: