Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Motvind och medvind

Kategori: Allmänt

 
Satte mig på cykeln och trampade, i hård nordanvind, upp mot platsen X. Kom fram fem minuter innan jag skulle köra upp (ok, lite dåligt planerat kanske), flåsig som bara den. Men det var banne mig dagens enda motvind. Körningen gick galant, solen sken, det var varmt och efteråt rullade jag nedåt centrum på min chockturkosa militärcykel - fortfarande nervös men lättad och stolt. Och som om inte det var nog, när jag klev in genom dörren på jobbet spelades nationalteatern i högtalarna. Dagen kan inte bli bättre. Jag fick grattiskramar av alla och polaren Patrik gav mig en vitsippa. Så fint!
 
Nu ska jag fortsätta läsa lite innan jag stupar i säng. Det här är bra skit, särskilt för nördiga preppers som jag.
 
 
Som sagt, stupa i säng. Det känns som om klockan är mycket mer än nio
 
 
Kommentera inlägget här: