Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Kvällsshopping och egensydd pyjamas

Kategori: Allmänt, DIY och pyssel, Shopping

 
Nu ikväll var det alltså kvällsshopping med tilltugg, i det här fallet muffins och bubbel, på Lindex för mig, Sofia och ett tjugotal andra i olika åldrar. Jag köpte en topp, en kjol, en vit basker som kändes lite 40-tal och en rengöringsgel för ansiktet. Jag har lagt märke till att jag har lite halvful hud i bland annat pannan rätt vad det är. Det här kanske hjälper.
 



 
Men innan det, innan Sofia kom hem och som vanligt kunde dissa allt jag tar mig för med bestämde jag mig för att sy ett par byxor. Av tygbiten som blev kvar gjorde jag en liten topp också.
 


Lite lite korta i benen blev de, men det var ju inget jag kunde göra nåt åt precis.
 

KOMMENTARER:

  • william säger:
    2012-09-06 | 15:19:43
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se

    snyggt:D

    Och säg gärna avd du tycker om mina "Danceing Fairy Part 3" Modellbilder som jag har tagit:D

Kommentera inlägget här: