Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Fredagsfin/fredagsful

Kategori: Allmänt

Hittade den här i byrålådan. Jag måste ha köpt den i Göteborg till överpris. Jo så var det, nu minns jag! Jag och Vanja skulle titta på Nobelfesten och jag köpte den under dagen. Sedan dess har jag inte haft någon vidare användning för den, det är ju inte världens mest andvändbara grej om man säger så.
När den sist prydde mitt huvud (födelsedagen förra året?) hade jag lugg, nu ser det fördjävligt ut. Jag misstänker att jag har för stor panna.
När jag tänker efter är jag inte ens säker på hur man bär ett sådant här diadem. Ingen aning faktiskt. Men om jag var kunglig eller åtminstone adlig skulle jag springa runt så här hela dagarna. 
Toppen är en present från mamma som jag inte heller har använt på jättelänge.
 
Kommentera inlägget här: