Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Första natten

Kategori: Hälsa och sjukdom


Eftersom tågen går så sällan som de gör måste jag åka härifrån redan halv sex, men hur som helst ska jag jobba i natt. Förut var jag nere på stan men kände att jag bara ville gå hem tillbaka. Inte bara för att äta lunch utan för att mitt allmänna frustrationstillstånd gör att det känns som om jag kan få fnatt om jag ger det en chans att komma fram. Jag tänker ganska mycket, till helgen kanske Jennie med familj kommer hit, jag vill åka till stan när jag blir ledig, jag vill jobba så hårt att jag glömmer att tänka, jag vill ... jag vill ... Jag vet inte vad jag vill.
När jag mår dåligt mår jag bättre av att elda saker, men det beteendet brukar inte uppskattas. Jag tror vi skippar eldningen.

För övrigt skulle det vara väldigt skönt att bada, det är nämligen ganska varmt här i Sunne.

Kommentera inlägget här: