Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Fortfarande sjuk

Kategori: Hälsa och sjukdom

Uppdatering på hälsofronten: Även om jag mår lite bättre är jag fortfarande sjuk. Jag talade med pappa förut och han preliminärdiagnostiserade mig med magkatarr. Det lät rimligt. Då jag varken röker, dricker kopiösa mängder alkohol eller lider av allvarlig stress lär den bakomliggande faktorn vara en taskig diet.

Febern är inte inblandad i det här, utan beror snarare på en vanlig förkylning eller dylikt som kan ha uppstått under den här svackan i immunförsvaret. Som bekant är matsmältningssystemet väldigt viktigt för kroppens allmänförsvar mot patogener.
Bara jag ser till att äta en balanserad kost på någolunda regelbundna tider lär jag snart vara på topp igen. Skippa juice och skära ned på kaffe är nog också smart.

Jag har även talat i telefon med Sofia i nästan en halvtimme. Sedan vi båda började blogga har vi inte behövt prata så mycket då allt vi sysslar med kommer ut här först. Nästan lite tragiskt, eh?

För övrigt har jag fortfarande inte klätt mig ordentligt, och springer runt som TCC-tan (bortsett från bongen).

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: