Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Hagfors och dumma blogg.se

Kategori: Shopping

Igår var vi till Hagfors, värmen höll på att ta livet av oss alla. Mamma skulle nämligen på synundersökning, så det var lika bra att följa med. Det tyckte även Sofia och Jennie, så inklusive Ivar blev vi ... fem stycken i bilen. Första målet blev andrahandsaffären i stationsbyggnaden där jag köpte en solfjäder för en femma.

Praktfull papperssolfjäder i röda och aprikosa toner

På hemvägen stannade vi också på en loppis, men den var inte lika givande. Efter ett dopp i Skärgen hängde jag på kvällen med Jennie ned i källaren och städade ur lite gamla kartonger. Där hittade jag en blårutig klänning som mamma köpte åt mormor när denna fortfarande var i livet, men klänningen hade ändå ganska snart hamnat i källaren. Nu är den mer eller mindre i min ägo.

Nu under förmiddagen har blogg.se inte verkat fungera som det ska, men nu går det att logga in som vanligt. Tjingalinga!
Kommentera inlägget här: