Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag med Pappa, Sofia och Julia til Karlstad. De var bara tråkiga, så jag bestämde mig för att gå för mig själv.
Jag hittade inget att köpa, men däremot träffade jag en högstadiekompis jag knappt sett sedan vi slutade nian. Vi gick runt i ett par timmar och diskuterade gamla minnen. Det var riktigt kul.
Sedan var jag tyvärr tvungen att åka hem, för Pappa skulle iväg på kalas.

Eftersom värmen var olidlig bestämde Jag och Sofia oss för att åka och bada. Vi tog mopeden och åkte till Hästskoholmen. Tyvärr var det alldeles för kallt för att ens doppa sig, så vi fick åka hem igen utan att ha blött ned något mer än fötterna.

Väl hemma åt vi lite mat. Senare under kvällen började jag må illa och fick hämta spyhinken från skrubben. Lyckligtvis kom det inget, men det var ändå fruktansvärt obehagligt.


KOMMENTARER:

  • Jennifer säger:
    2009-06-01 | 14:04:04

    Har du fått spysjukan?

  • Johanna säger:
    2009-06-02 | 08:10:57

    Tror inte det, det var bara något tillfälligt. Måste ha varit något jag ätit. Men jag är ok.

Kommentera inlägget här: