Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Våräventyr

Kategori: Allmänt, Funderingar, åsikter och propaganda, Musik och kultur och allt sånt, Sport och fritid

 

Det känns verkligen som om våren har kommit till slut och vintern släppt taget om oss med sina kalla händer. Hjälpte en kompis att flytta i går och åt mat i goda vänners lag.
 
 
Bilfärder, långa kvällsamtal om samhälle, politik och musik i en pitoresk lägenhet som fortfarande saknar lampor och doftar precis som det underbara ödehuset från barndomen, det känns så galet anarkistiskt! På dagordningen nu står i alla fall auktion i solskenet och fortsätta läsa en bok jag påbörjade i går. Motstånd av Jennie Dielemans och Fredrik Quistbergh, so far verkar den extremt lovande. Det var så länge sedan jag fick tillräckligt med ro i kroppen för att sätta mig ned och läsa en bok så jag suger åt mig vartenda ord som en svamp. Nästan lite som att hitta hem.
 
För övrigt har jag just slängt ihop en ny spellista.
 
 

KOMMENTARER:

  • isabellavallberg.blogg.se säger:
    2014-03-17 | 21:04:49
    Bloggadress: http://isabellavallberg.blogg.se/

    Hej, du har verkligen en fin blogg.
    Lust att göra bloglovinbyte?! :D<3

  • Storasyrran säger:
    2014-03-28 | 23:49:15

    Den boken får du berätta mer om någon gång!

Kommentera inlägget här: