Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Så är det i skogen

Kategori: Allmänt, Festligt, Funderingar, åsikter och propaganda, Resor

 
Drog ut i skogen mitt i ingenstans i helgen. Det bjöds på eld, kolbullar och vuxensaft.
 
 
 
 
Sedan fick jag vad jag tror är min första festrelaterade skada när jag brände mig på tältkaminen på något vis. Några småblåsor på fingrarna och en svampformad på låret med lite bortbränd överhud. Det känns lite som att förlora oskulden fast coolare. Lite som alla tatueringsprogram på TV där varje gaddning har sin egen bakgrundshistoria. Vilken rationell människa som helst hade önskat att det skulle läka utan synliga ärr men jag hoppas lite på att det blir något bestående som man kan berätta om i framtiden.
Människokroppen ska inte vara "perfekt" eller likadan som alla andras. Allt som gör den unik är ett tecken på att varje människa är unik och det är det som för oss samman!
 
 
Kommentera inlägget här: