Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

No more hemlis

Kategori: Allmänt, Festligt, Musik och kultur och allt sånt, Sport och fritid

 
Trots vissa ogillande blickar har jag tagit av mig mössan jag haft den senaste tiden och visat upp dem för släkten. Nu är det officiellt och alltså eran tur. Titta här!
 
 
I går kväll såg jag Raubtier live. Det var min bästa konert någonsin! Jag stod längst fram i ett enormt folkhav av svett och testosteron och vrålade och viftade med mina muskulösa armar. Jag kan inte säga hur många som var där men det lär ha varit tusentals. När Hulkoff säger hoppa, då hoppar man! Det gäller alla, hela folkmassan framför stora scenen. Häftigt! Vi kan säga så här, jag är förvånad över att jag har stämband kvar i dag. De hade lika gärna kunnat brista som en för hårt spänd bågsträng, så intensivt har jag kanske aldrig använt dem förut. Så intensivt att huvudet ville explodera. På ett bra sätt.
 
I dag ska jag dra ned till Ransäter och kolla på fulla norrmän.
 
 
Kommentera inlägget här: