Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Skärtorsdag med liten läsartopp

Kategori: Allmänt

Skärtorsdag ja! I morse plockade vi ned sopsäckarna från taken och väggarna.
 
Från det här
Till det här
 
Och bilderna?
Och skärtorsdag betydde halvdag. Det betydde halvdag för secondhandaffären också men jag hann dit och köpte en söt, kysk sommarklänning i vitt och grönt samt ett gäng CD-skivor för en krona styck!
 
I dag sken solen och våren hade kommit till stan. Kärlekspar rörde sig på gatorna, folk gick utan jackor och från bolaget droppade det ut personer över 20 i en strid ström. När jag kom utanför porten mitt på dagen körde en bil förbi och dunkade Paradise city. Åh, fina fina Guns n' Roses! Åh, tjuriga tjuriga Axl Rose!

KOMMENTARER:

  • Babushka säger:
    2013-03-28 | 20:04:55

    Jag blir lite provocerad av ditt hår!

    Svar: Jag också ska du veta, varenda dag!
    Shimmerdimmer

Kommentera inlägget här: