Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Spellistan levererad! Lyssna och njut!

Kategori: Allmänt, Musik och kultur och allt sånt

Utan att riktigt förstå varför har jag något emot Spotify. Grooveshark är ju dessutom mycket snyggare och har ingen reklam mellan låtarna. Med 70 spår är det dags att lämna över sin höstspellista - i början sånt jag plockat från mina andra spellistor och mot slutet musik jag aldrig hade hört förut men som kommer bli mina nya favoritlåtar. Särskilt den här fastnade jag för:
 
 
Autumn 2012. Stör du dig på att flera låtar av samma artist ligger efter varandra? Då har du två alternativ på sidan; Shuffle eller sortera efter något annat än artist.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • vanessaljungdahl.blogg.se säger:
    2012-10-15 | 10:36:26
    Bloggadress: http://vanessaljungdahl.blogg.se/

    Hej! Söt blogg! Va gärna med i min tävling! Sista dagen idag, och du får en massa följder om du är med!! :D

Kommentera inlägget här: