Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Skogaholmslimpa

Kategori: Mat och dryck

I morse på frukosten reflekterade jag över att bröd inte ska vara nyttigt i de mängder folk äter det i dag - onaturlig föda för människan. Sedan såg jag att det fanns Skogaholmslimpa i brödkorgen. Då fick bröd vara hur onyttigt det ville, det är det värt. Skogaholmslimpa är sinnessjukt gott! Tänk till exempel när man sitter med en liten bit man brutit loss och sitter och trycker ihop, rullar mellan fingrarna tills den blir en liten, hård boll. Underbart!


Foto: Fazer



I går kväll var det grillning på gång. Goda, rinniga köttbitar och skämt om katter förgyllde kvällen lite grann - även om vi inte var stort mer än ett halvt dussin. Här är en bild på vad som kan klassas som riktigt tunga droger, ingenting för veklingar.

Foto: Fazer



Sedan fick jag veta att de som följer Riget skulle se vad som senare visade sig vara sista avsnittet, så jag knallade ned till Västan. Sjukt underlig serie, lite synd att jag inte följde den från början.

I dag ska vi ha något slags internationellt café. Jag har fortfarande inte fattat helt vad det går ut på, men tydligen ska vi som är här prata om Albanien-resan. Det ska nog gå bra, ser ni.

KOMMENTARER:

  • FlizanLizan säger:
    2012-05-29 | 19:53:13
    Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/

    Hejsan



    Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

  • Shimmerdimmer säger:
    2012-05-29 | 20:12:39
    Bloggadress: http://shimmerdimmer.blogg.se/

    Det är drottningen av snålhet du pratar med...

Kommentera inlägget här: