Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Översociala interaktioner

Kategori: Allmänt, Funderingar, åsikter och propaganda, Sport och fritid

 
I morse när jag åt frukost hörde jag ett ljud - nån var på väg ned från övervåningen. När jag låg och sov stenhårt tre timmar senare hade tydligen Sofia kommit från Sunne och lagt sig och somnat. Nu dök hon upp i dörröppningen och hon var tvungen att förklara för att jag skulle fatta hur det hade gått till.
 
På eftermiddagen såg jag en mystisk figur kliva av bussen. Det såg ut lite som Jennifer. Bodde hon här i krokarna igen? Det visade det sig att hon gjorde och vi drog runt och drällde ett par timmar. Det var länge sen jag pratade så mycket, höll vi på så här hela dagarna på gymnasiet? Hur fan lyckades jag att inte få kortslutning i hjärnan? Psykologi, mentalsjukvård, TV-serier, självhushåll, fårull, Michael Jackson, falskleg, kantareller, knark, alkohol, Rocky Horror picture show, fula ord och mycket mer. Underbart. På vägen hem började det regna, nu ska jag läsa några sidor i körkortsboken har jag tänkt.
 
 
Kommentera inlägget här: