Shimmerdimmer

Mitt land är frusen musik.

Låtjakten

Kategori: Allmänt

När jag tittade på TV igår kväll hörde jag en låt. Den var alldeles, alldeles ... underbar. Jag är säker på att jag känner igen låten, och om jag inte hittar den dör jag (eller något åt det hållet). Dessvärre har jag inte ett dugg att gå på. Ingen text att söka på, ingen röst att känna igen. Bara att det låter som någon form af folk-metal. Det skulle kunna vara Nordman. Jag har inte lyckats känna igen den, och inte lyckats hitta den på youtube.
Dessutom hade vi fysikprov nyss, och det gick uselt: Jag lyckades inte svara på värst många frågor (säkert inte nog mycket för att få godkänt), och dessutom beskyllde läraren mig för att fuska. Nu är jag riktigt arg!


KOMMENTARER:

  • Jennifer säger:
    2009-05-31 | 00:02:19

    Folk-metal: hur låter det tro? Jag tänkte spontant på Garmarna. Har du lyssnat på deras "Varulv"?

    Trist att bli beskylld för att fuska - det där får du berätta mera om i telefon! Kram!

  • Jennifer igen säger:
    2009-05-31 | 00:16:31

    Kanske går tv-programmet att se på igen från kanalens hemsida? Hedningarna?

Kommentera inlägget här: